dinsdag 11 november 2014

slb gesprek les 1 periode 2

lees de studieloopbaanbegeleiding. en maak pagina 12 voor vandaag.

-schrijf voor jezelf op welke stappen je nog hebt te gaan in het sturen van je eigen leerproces:
Ik heb nog moeite om door de grote hoeveelheid stof de belangrijkste zaken eruit te filteren en gemaakte afspraken te onthouden. Daarnaast weet ik niet goed hoe ik met het PAP aan de slag moet en waar ik kan vinden wanneer ik wat moet inleveren.

Studieplan periode 2
Alle toetsen zijn al gehaald (openboek tentamen daargelaten)
ik moet meer structuur aanbrengen en meer tijd opbrengen voor huiswerk.

-vakinhoudelijk bekwaam
-vakdidactisch bekwaam
-pedagogisch bekwaam

PAP = persoonlijk actie plan > 3 activiteiten uitwerken in het PAP-format voor stage.
POP = persoonlijk ontwikkelingsplan (periode 4)

PAP format is te vinden bij courses werkplekleren >formulieren>overig

Aanstaande donderdag 2 tot 3 op sint jozef leertaak 2 van mbp gemaakt hebben. Half 3 tot kwart voor 3 at me. Voor de volgende bijeenkomst. -PAP laatste weekreflectie, activiteit 2 en 3 uitgewerkt. Nota werkplekleren studentenhandleiding beroepstaak 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten